.

Ladda ner AdEx Benchmark Report

Välkommen till en genomgång av ”AdEx – genomlysning av den digitala marknadsföringen i Europa”…Det gör vi över en frukost den 30 augusti. Vi presenterar 2018 års AdEx Benchmark Study från IAB Europe som speglar 27 marknader.

Vi får också en analys kring hur annonsmarknad transformerar sig i takt med utvecklingen.

IAB Europas årliga AdEx-rapport är den enda rapport som genomlyser den europeiska reklammarknaden.
IRM är vår samarbetspartner och vi är glada att Madeleine Thor, VD för IRM presenterar AdEx Benchmark Study 2018 utifrån ett svenskt perspektiv, hon ger oss också utvecklingen framåt för den nordiska marknaden.

Yvonne Pernodd, VD för KANTAR Sifo i Norden, inspirera oss kring rubriken “Advertising is Broken”. Hur annonsmarknaden transformerar in i framtiden.

När: 30 augusti kl 8.30 – 9.45 registrering och frukost från kl 8:00
Var: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm