”Quantcast ser IAB Sverige som en viktigt aktör för att utveckla den digitala marknaden och bidra till mångfald inom vår industri. Att stödja detta arbete och samtidigt få möjlighet till synlighet i samband med IABs mycket populära evenemang är huvudanledning till att vi valt att vara Premium Members till IAB Sverige”
Anders Uhlin, Managing Director Nordics, Quantcast

 

Premium Member

är ett välfyllt medlemskap som erbjuder många exponeringsmöjligheter och kontaktytor under ett kalenderår. Antalet Premium Members är strikt begränsat till åtta företag, de flesta företag samarbetar med oss under längre perioder.
Under den här samarbetsformen är ditt företag avsändare av alla seminarier vi arrangerar under året och IAB Sweden Mixx Awards. Premium Members finns med logo på vår hemsida och syns tydligt i samband med aktiviteterna, utskick, till exempel nyhetsbrev och inbjudningar till aktiviteter (ca 70 utskick/år).
De omnämns alltid i inledningen av olika aktiviteter med tack till Premium Members 2020:
Microsoft, Comscore med Kantar Sifo, Quantcast, Verizon Media, Leeads, IDG och AdForm och ett tack till vår mediepartner Dagens Media.
Ni gör det möjligt för oss att bjuda in till många stora kostnadsfria och rabatterade event för branschen och våra medlemmar.


Är du intresserad av att bli Premium Member kontakta gärna Mikael Lenstrup +46 70 796 48 46
Ett Premium Medlemskap kostar 2020, 120.000 kr + moms.

Industry Partners
är utvalda medlemsföretag inom IAB Sverige som aktivt deltar under året i organisationens uppdrag på branschnivå. Antalet Industry Partners är idag fem stycken och för dessa ingår en styrelsepost i IAB Sveriges styrelse.

Partnerskapet innebär för företaget synlighet och insikt till strategiskt beslut på de viktigaste industri-och branschövergripande frågorna. I utbyte får vi insikt i och kan på så sätt bidra till en ledande positiv förändring i branschfrågor. Det möjliggör för båda parter att engagera sig i åtgärder för att stödja branschens utveckling, till exempel via task force.
Under den här samarbetsformen är ditt företag/koncern avsändare av alla seminarier vi arrangerar under året och IAB Sweden Mixx Awards. Industri Partners logo ligger på vår hemsida och syns tydligt i samband med aktiviteterna, men även på utskick, till exempel nyhetsbrev och inbjudningar till aktiviteter. De omnämns alltid i inledningen av olika aktiviteter med tack till Industry Partners 2020: Google, NENT Group, Facebook, Schibsted och Bonnier. Ni gör att IAB Sverige kan driva viktiga frågor för branschen och jobba långsiktigt.

Är du intresserad av att bli Industry Partner kontakta gärna Mikael Lenstrup +46 70 796 48 46