”Quantcast ser IAB Sverige som en viktigt aktör för att utveckla den digitala marknaden och bidra till mångfald inom vår industri. Att stödja detta arbete och samtidigt få möjlighet till synlighet i samband med IABs mycket populära evenemang är huvudanledning till att vi valt att vara Premium Members till IAB Sverige”

Anders Uhlin, VD Nordics, Quantcast

Premium Member är ett välfyllt medlemskap som erbjuder många exponeringsmöjligheter och kontaktytor under ett kalenderår. Antalet Premium Members är strikt begränsat till åtta företag, de flesta företag samarbetar med oss under längre perioder.
Under den här samarbetsformen är ditt företag avsändare av alla seminarier vi arrangerar under året och IAB Sweden Mixx Awards. Er logga finns på vår hemsida och syns tydligt i samband med aktiviteterna. Utskick, till exempel nyhetsbrev och inbjudningar till aktiviteter, bär alltid Premium Members logga (ca 70 utskick/år). Omnämns alltid i inledningen av olika aktiviteter med tack till Premium Members.
Premium Membership kostar 110 000 kr ex moms.

Är du intresserad av att bli Premium Member vänligen kontakta Mikael mikael.lenstrup@iabsverige.se 070 796 48 46
2019 är IAB Sveriges Premium Members; IAS Integral Ad Science, Microsoft, Snap, IDG, Comscore/KANTAR Sifo, Quantcast, Mediekompaniet, Verizon media.
Tack till vår mediepartner Dagens Media.

Industry Partners är utvalda medlemsföretag inom IAB Sverige som aktivt deltar under året i organisationens uppdrag på branschnivå. Antalet Industry Partners är idag fem stycken och för dessa ingår en styrelsepost i IAB Sveriges styrelse.

Partnerskapet innebär för företaget synlighet och insikt till strategiskt beslut på de viktigaste industri-och branschövergripande frågorna. I utbyte får vi insikt i och kan på så sätt bidra till en ledande positiv förändring i branschfrågor. Det möjliggör för båda parter att engagera sig i åtgärder för att stödja branschens utveckling, till exempel via task force.
Under den här samarbetsformen är ditt företag/koncern avsändare av alla seminarier vi arrangerar under året och IAB Sweden Mixx Awards. Er logga ligger på vår hemsida och syns tydligt i samband med aktiviteterna. Utskick, till exempel nyhetsbrev och inbjudningar till aktiviteter, bär alltid Industry Partners logga. Omnämns alltid i inledningen av olika aktiviteter med tack till Industry Partners.

Är du intresserad av att bli Industry Partner vänligen kontakta Mikael mikael.lenstrup@iabsverige.se 070 796 48 46
IAB Sveriges Industry Partners 2019: Google, NENT Group, Facebook, Schibsted och Bonnier.