IAB Sweden – The Programmatic Event –
Nordens största event om programmatic

Den 23 oktober är det dags för IAB Sveriges populära Programmatic Event på Oscarsteatern. Tillsammans med vår task force Programmatic kan vi presentera ett program med förstklassiga talare om högaktuella ämnen följt av det uppskattade minglet.

Eftermiddagen inleds med keynote Johan Eriksson från Google på temat Programmatic as a growth engine for your business och Mark Hammond från Quantcast UK pratar Effektivare arbetsätt. Marianne Stjernvall från TUI lyfter annonsörens komplexa vardag och berättar hur TUI arbetar med CRO och AB-tester för att maximera sina medieinvesteringar. Hur skiljer sig egentligen den betalda trafiken från den organiska?

 

.

.
Task forcen visar på hur vi med avancerade kontrollfunktioner ökar transparens och hur Programmatic idag leder till smartare marknadsföring.
Eftermiddagens moderator är Daniel Weilar, ordförande för IAB Sverige.
Mer information och en fullständig agenda kommer snart.

Anmälan

Tack till våra Premium Partners 

 

När: 23 oktober kl 13.30 – 17.00 följt av mingel
Var: Oscars teatern, Kungsgatan 63, Stockholm
Mingel: Tack till Leeads och Pubmatic som bjuder in till mingel 17:00 – 19:00

Vi välkomnar medlemmar samt blivande medlemmar i mån om plats. Seminariet är kostnadsfritt för er. Först till kvarn-principen gäller.
”No show” avgift 24 h innan eventet startar är 300 kr.
Icke medlemmar kan också delta mot ett biljettpris. (1 biljett 4.500 kr eller biljettpaket om 3 biljetter för 9.900 kr + moms).