Framtidens sökmarknadsföring

Den 29 januari rivstartar vi året med ett frukostseminarium tillsammans med vår Task Force Sök. Med internationell expertis får vi ta del av högaktuella ämnen kopplat till sökmarknadsföring som Machine learning vs AI, cookiefri framtid med ITP och om efterföljaren till säljtratten. Till vår hjälp har vi flera internationella talare på scenen. Samma dag publiceras dessutom en helt färsk studie vi gjort med annonsörer om deras syn på SEM.

Agenda

  • Charlotte Thür, VD IAB Sverige hälsar välkommen
  • Wijnand Meijer, co founder & CEO, TrueClicks NL – A Framework to prioritize all PPC activities PRESENTATION
  • The Swedish Search market – Task Forcen presenterar en rykande färsk studie med annonsörer PRESENTATION
  • Sandra Dobosz, Automation Lead på iProspect – Machine learning vs AI in search marketing PRESENTATION
  • Martin Winberg, Founding Partner, 56K – The cookieless future/ITP from a search perspective PRESENTATION
  • Thom Arkestål, Head of Insights, Microsoft UK – From Funnel to Flywheel PRESENTATION