Med tanke på de nuvarande omständigheterna kring COVID-19-pandemin, har IAB Europe tagit beslutet att skjuta upp sitt årliga evenemang, Interact, till 2021. Nu kommer de istället vara värd för ett virtuellt live-evenemang den 3 juni – Interact Online. 

Tack vare IAB Europes evenemangspartners Adform, Google & OneTrust kommer detta vara en virtuell konferens som är gratis för alla att delta i. Det har aldrig varit viktigare att träffas, bygga och upprätthålla vår innovativa industri. 

Evenemanget kommer att starta med IAB Europas chefekonom Daniel Knapp som presenterar AdEx Benchmark-studien – den definitiva guiden för reklamutgifter i Europa. En panel med branschexperter kommer att diskutera IAB Europas marknadsförutsägelser för 2020, hur digital investering kommer att formas och vad som måste göras för att mildra eventuella skador och säkerställa ett hållbart ekosystem.

Interact Online kommer dessutom innehålla en serie paneldiskussioner för att diskutera den påskyndade förändringen som vi bevittnar i vårt ekosystem och som påverkar investeringar, roller och ansvar över hela vår värdekedja. Talare från både varumärken, byråer, förläggare och teknikföretag kommer att vara delaktiga. 

Alla gäster kommer att ha möjlighet att interagera online via Q&As och omröstningar under evenemanget.

Läs mer och registrera dig här